Správa hrobových míst
Správa hrobových míst je doplňkem ERP systému Helios Orange, který umožňuje evidenci hrobových míst a jejich nájemních smluv, generování faktur ke smlouvám a evidenci došlých plateb. Doplněk rovněž umožňuje evidenci zesnulých, jejich přiřazování do hrobů, vyhotovování objednávek pohřbů spolu s generováním příslušných dokladů apod.
O systému
Správa hrobových míst je samostatným modulem v rámci Heliosu. Tento modul dále komunikuje s modulem Fakturace, ve kterém jsou generovány faktury za nájem hrobových míst i další služby, a moduly Pokladna a Banka, ve kterých jsou evidovány platby vystavených faktur. Účtování následně probíhá z těchto modulů standardními nástroji Heliosu.
Hlavní funkcionality systému
- Evidence veškerých hrobových míst a jejich nájemců
- Evidence zesnulých
- Generování předpisů plateb za pronájmy hrobových míst a evidence plateb v hotovosti, kartou i bankovním převodem
- Generování dokladů za prodej souvisejících služeb a evidence jejich plateb
- Vystavování objednávek pohřbů včetně souvisejících dokumentů