SC Portal – intranetový portál pro řízení firmy
Aplikace SC Portal je modulární řešení intranetového typu, které umožňuje firmě řídit vybrané vnitřní procesy – vykazování práce a nákladů na zakázky, správu a workflow dovolených a služebních cest, evidenci majetku, pracovních oděvů nebo osobních ochranných pomůcek.
O aplikaci SC Portal
Základem řešení SC Portal je webová aplikace napojená na centrální databázi, která slouží k administraci aplikace, prohlížení a práci s daty, generování sestav atd. Aplikace je tedy dostupná z webového prohlížeče a nevyžaduje instalaci žádných specifických klientů. Aplikace se skládá z modulů, které mohou fungovat zcela samostatně. Centrální číselníky portálu (např. seznam zaměstnanců, středisek nebo zakázek) je možné spravovat přímo v aplikaci, nebo načíst z firemního ERP systému. K dispozici je nativní napojení na ERP systém pro střední firmy Helios iNuvio, na základě konkrétních požadavků je možné vytvořit i napojení na jiné systémy.
Hlavní funkcionality jednotlivých modulů
Správa a evidence majetku, pracovních oděvů a ochranných pracovních pomůcek:
- Jednoznačná evidenci každého kusu majetku, pracovního oděvu nebo OPP včetně jeho jednoznačného přiřazení konkrétnímu zaměstnanci, středisku či lokalitě
- Rychlá a přesná práci inventarizace evidovaného majetku prostřednictvím mobilních čteček RFID čipů
- Vybavování zaměstnance potřebnými pracovními pomůckami v závislosti na jeho profesi
- Jednoduché workflow, které umožňuje například žádat o přidělení nové pracovní pomůcky nebo pracovního oděvu, opravu stávajících apod.
- V případě využití značení prostřednictvím RFID transpondérů zajištění ochrany majetku před odcizením pomocí kontrolních bran
Vykazování nákladů na zakázky:
- Evidence zakázek včetně jejich stromové struktury v případě rozsáhlejších projektů
- Stanovování plánů osobních, materiálových i ostatních nákladů na jednotlivé zakázky
- Evidence odpracovaných hodin po jednotlivých dnech a jejich vykazování na zakázky.
- Modul tedy kombinuje funkci jednoduchého docházkového systému, ve kterém zaměstnanci vyplňují odpracované hodiny, a nástroje pro vyhodnocování doby odpracované na konkrétních zakázkách
- Vykazování materiálových a ostatních nákladů na zakázky
- Porovnávání a vyhodnocování očekávaných a skutečných nákladů na zakázky
Správa služebních cest a dovolených:
- Zadávání služebních cest a dovolených
- Evidence spolucestující, úseků cest, bezplatně poskytnuté stravy, využití služebních vozidel.
- Automatický výpočet legislativně daného nároku na stravné dle zadaných podkladů
- Schvalování služebních cest i dovolených prostřednictvím uživatelsky nastavitelného workflow, včetně možných zástupů a mailových notifikací
- Tisk výkazů služebních cesty i žádanek o dovolenou