Vedení účetnictví a mezd
Společnost DataExpert s.r.o. poskytuje svým zákazníkům širokou škálu služeb v ekonomické oblasti. Jedná se především o služby v oblasti zpracování a vedení účetnictví a mezd fyzickým i právnickým osobám.
Pro poskytování služeb vedení účetnictví využíváme ekonomický informační systém Helios iNUVIO. Konkrétní model poskytování služeb včetně jejich kombinace jsme schopni přizpůsobit podle individuálních požadavků klienta.
Vedení účetnictví
- Kontrola dokladů
- Zpracování dokladů a zavedení do ekonomického informačního systému
- Pokladní kniha o Kniha bankovních operací
- Evidence pohledávek a závazků
- Evidence majetku
- Evidence oběhu zboží a materiálu
- Hlavní účetní kniha (účetní deník)
- Možnost vystavování faktur
- Možnost realizace platebního styku
- Vedení manažerského účetnictví (zakázky, střediska, činnosti apod.)
- Vyhotovení všech požadovaných výstupních sestav a statistických výkazů
- Měsíční a roční závěrky včetně tvorby výkazů
- Daňová přiznání (daň z příjmů, DPH, silniční daň)
- Zpracování interních směrnic
- Zastupování klientů před orgány státní správy:
- finanční úřad
- správa sociálního zabezpečení
- zdravotní pojišťovny
Vedení mzdové a personální agendy
- Vedení mzdové agendy
- Vedení personalistiky
- Evidence zaměstnanců
- Výpočet mezd
- Vyhotovení veškerých výstupů z mezd pro:
- Zaměstnance
- Zaměstnavatele
- Správu sociálního zabezpečení
- Zdravotní pojišťovny
- Finanční úřad
- Realizace podání na úřady
- Možnost realizace platebního styku pro oblast mezd
- Vedení manažerského účetnictví (zakázky, střediska, činnosti apod.)
- Evidence školení, certifikací a lékařských prohlídek
- Roční zúčtování daní
- Komunikace a zastupování klientů před orgány státní správy:
- finanční úřad
- správa sociálního zabezpečení
- zdravotní pojišťovny
Controlling
- Pomoc při zpracování podnikatelských plánů
- Tvorba controllingového konceptu
- Návrh reportingu
- Pravidelné zpracování controllingových reportů
- Reporting v anglickém jazyce
- Cenotvorba
- Možnost využití funkcionality Manažerského rozhraní IS Helios iNUVIO
- Zpracování finančních analýz
- Příprava podkladů nutných k žádosti o úvěr nebo leasing
Výhody poskytovaných služeb
- Loajálnost vůči zjištěným informacím
- Utajení informací v rámci Vaší společnosti
- Odbornost, kreativita a komplexnost poskytovaných služeb
- Na míru implementovaný kvalitní ekonomický systém a účetní služby za jednu cenu
- Převzetí odpovědnosti za agendu
- Srozumitelné a jasné informace nutné pro řízení chodu podniku
- Úspora nákladů (školení, konzultace, ekonomický informační systém)
- Levnější řešení oproti vlastní mzdové účetní
- Odstranění problémů spojených s řízením vlastních zaměstnanců
- Model poskytování služeb na míru klienta
Modely poskytovaných služeb
- Kompletní outsourcing účetnictví (včetně IS)
- Komplexní služba vedení účetnictví v informačním systému Helios iNUVIO implementovaném na míru dle požadavků. IS je ve vlastnictví společnosti DataExpert s.r.o.
- Předávání dokladů elektronickou nebo písemnou formou
- Zpracování účetnictví v dohodnutých intervalech respektujících zájmy klienta i zákonné povinnosti
- Zpracování dat v kanceláři společnosti DataExpert s.r.o.
- Možnost on-line přístupu klienta do systému (využití dalších modulů, získání informací)
- Kompletní outsourcing mezd a personalistiky (včetně IS)
- Komplexní služba zpracování mezd a personalistiky v informačním systému Helios iNUVIO implementovaném na míru dle požadavků. IS je ve vlastnictví společnosti DataExpert s.r.o.
- Předávání dokladů elektronickou nebo písemnou formou
- Možnost on-line přístupu klienta do systému
- Kompletní outsourcing controllingu (včetně IS)
- Kompletní controlling v informačním systému Helios iNUVIO implementovaném na míru dle požadavků. IS je ve vlastnictví společnosti DataExpert s.r.o.
- Zpracování v dohodnutých intervalech respektujících zájmy klienta
- Zpracování dat v kanceláři společnosti DataExpert s.r.o.
- Možnost on-line přístupu klienta do systému
- Předpokladem je existence primárních účetních dat v Helios iNUVIO
- Zpracování účetnictví, mezd a personalistiky nebo služeb controllingu v systému Helios iNUVIO ve vlastnictví klienta
- Předávání dokladů elektronickou nebo písemnou formou
- Zpracování v dohodnutých intervalech respektujících zájmy klienta i zákonné povinnosti
- Zpracování prostřednictvím vzdáleného přístupu nebo osobní přítomnost u klienta
- Služba účetního specialisty
- Provádění kvalifikovaných účetních prací dle přání klienta v systému Helios iNUVIO (kontrola účetnictví, účetní závěrky, řešení nestandardních účetních případů, tvorba přiznání DPH atd.)
- Služba prováděná prostřednictvím vzdáleného přístupu do systému, osobních návštěv a telefonických nebo e-mailových konzultací
- Služba účetní asistentky
- Provádění zejména méně kvalifikované účetní práce
- Pomoc při provádění nárazových činností (inventarizace, ...)
- Provádění rutinních operací (např. zadávání dokladů do systému)
- Fakturace, zpracování pokladních dokladů, ...
- Dohled nad účetnictvím
- Služba hlavní účetní prováděná v dohodnutém rozsahu
- Služba controllingového specialisty
- Provádění kvalifikovaných controllingových prací dle přání klienta v systému Helios Orange (tvorba konceptů, návrh reportů, práce s manažerským rozhraním, modulem zakázek, nastavení modulu finanční analýza atd.)
- Pravidelné controllingové práce bez vazby na systém Helios iNUVIO
- Služba prováděná prostřednictvím vzdáleného přístupu do systému, osobních návštěv a telefonických nebo e-mailových konzultací
- Poradenství
- Poradenství při řešení specifických i běžných účetních problémů nebo problémů z oblasti mezd a personalistiky
- Jednorázové poradenství v oblasti controllingu dle konkrétního zadání klienta
- Služba poskytovaná prostřednictvím osobního kontaktu, e-mailu nebo telefonu dle dohody s klientem
Standardní postup komunikace s klientem
Výměna dokladů
Zákazníci předávají doklady ke zpracování zpravidla do 10 dnů po ukončení měsíce, u neplátců DPH to bývá do 10 dnů po ukončení čtvrtletí. Zpracované účetnictví si odebírají buď ihned po dokončení nebo další měsíc, a to dle individuální domluvy s klientem.
Zpracování dokladů
Účetnictví je zpracováváno výhradně na základě dodaných dokladů. Ty jsou pečlivě zkontrolovány, vyřazeny neplatné a ostatní jsou zaúčtovány. Pro jistotu klienta i účetní firmy prochází zpracované výsledky dvoustupňovou kontrolou, čímž se eliminuje riziko chyby. Vyřazené doklady jsou s klientem podrobně probrány a vysvětleny tak, aby se nedostatky v nich objevené neopakovaly.
Záruka správnosti
Společnost DataExpert s.r.o. ručí za kvalitu zpracování, ale nikoliv za pravdivost a správnost prvotních dokladů předaných ke zpracování. V případě, že by přes výše uvedené kontroly, zajišťující bezchybné zpracování, došlo k pochybení ze strany DataExpert s.r.o., je případné penále ze strany Finančního úřadu klientovi automaticky uhrazeno.
On-line poradenství stálým klientům
Jako zvláštní službu nabízí společnost DataExpert s.r.o. stálým klientům on-line poradenství prostřednictvím telefonu, faxu, e-mailu, SKYPE. Tato služba je hrazena buď paušálem nebo vždy po překročení určitého finančního limitu předem dohodnutého s klientem.
Jednorázové poradenství
Kromě pravidelného zpracování kompletní účetní agendy poskytujeme také obecné poradenství a konzultace. Pro tyto konzultace je potřeba se předem objednat se stručnou informací, o jakou oblast dotazu se jedná. Další postup závisí na požadavku klienta – obecné poradenství obdrží přímo během konzultace, speciální požadavky (příprava podkladů pro leasing, úvěr, statistická hlášení apod.) budou klientovi vyhotoveny dle domluvy s klientem.