Přejít k hlavnímu obsahu

 Vedení účetnictví a mezd

Společnost DataExpert s.r.o. poskytuje svým zákazníkům širokou škálu služeb v ekonomické oblasti. Jedná se především o služby v oblasti zpracování a vedení účetnictví a mezd fyzickým i právnickým osobám.

Pro poskytování služeb vedení účetnictví využíváme ekonomický informační systém Helios iNUVIO. Konkrétní model poskytování služeb včetně jejich kombinace jsme schopni přizpůsobit podle individuálních požadavků klienta.

Vedení účetnictví

  • Kontrola dokladů
  • Zpracování dokladů a zavedení do ekonomického informačního systému
    • Pokladní kniha o Kniha bankovních operací
    • Evidence pohledávek a závazků
    • Evidence majetku
    • Evidence oběhu zboží a materiálu
    • Hlavní účetní kniha (účetní deník)
  • Možnost vystavování faktur
  • Možnost realizace platebního styku
  • Vedení manažerského účetnictví (zakázky, střediska, činnosti apod.)
  • Vyhotovení všech požadovaných výstupních sestav a statistických výkazů
  • Měsíční a roční závěrky včetně tvorby výkazů
  • Daňová přiznání (daň z příjmů, DPH, silniční daň)
  • Zpracování interních směrnic
  • Zastupování klientů před orgány státní správy:
    • finanční úřad
    • správa sociálního zabezpečení
    • zdravotní pojišťovny

Vedení mzdové a personální agendy

  • Vedení mzdové agendy
  • Vedení personalistiky
  • Evidence zaměstnanců
  • Výpočet mezd
  • Vyhotovení veškerých výstupů z mezd pro:
    • Zaměstnance
    • Zaměstnavatele
    • Správu sociálního zabezpečení
    • Zdravotní pojišťovny
    • Finanční úřad
  • Realizace podání na úřady
  • Možnost realizace platebního styku pro oblast mezd
  • Vedení manažerského účetnictví (zakázky, střediska, činnosti apod.)
  • Evidence školení, certifikací a lékařských prohlídek
  • Roční zúčtování daní
  • Komunikace a zastupování klientů před orgány státní správy:
    • finanční úřad
    • správa sociálního zabezpečení
    • zdravotní pojišťovny

Controlling

  • Pomoc při zpracování podnikatelských plánů
  • Tvorba controllingového konceptu
  • Návrh reportingu
  • Pravidelné zpracování controllingových reportů
  • Reporting v anglickém jazyce
  • Cenotvorba
  • Možnost využití funkcionality Manažerského rozhraní IS Helios iNUVIO
  • Zpracování finančních analýz
  • Příprava podkladů nutných k žádosti o úvěr nebo leasing

Výhody poskytovaných služeb

  • Loajálnost vůči zjištěným informacím
  • Utajení informací v rámci Vaší společnosti
  • Odbornost, kreativita a komplexnost poskytovaných služeb
  • Na míru implementovaný kvalitní ekonomický systém a účetní služby za jednu cenu
  • Převzetí odpovědnosti za agendu
  • Srozumitelné a jasné informace nutné pro řízení chodu podniku
  • Úspora nákladů (školení, konzultace, ekonomický informační systém)
  • Levnější řešení oproti vlastní mzdové účetní
  • Odstranění problémů spojených s řízením vlastních zaměstnanců
  • Model poskytování služeb na míru klienta

Modely poskytovaných služeb

  • Kompletní outsourcing účetnictví (včetně IS)
    • Komplexní služba vedení účetnictví v informačním systému Helios iNUVIO implementovaném na míru dle požadavků. IS je ve vlastnictví společnosti DataExpert s.r.o.
    • Předávání dokladů elektronickou nebo písemnou formou
    • Zpracování účetnictví v dohodnutých intervalech respektujících zájmy klienta i zákonné povinnosti
    • Zpracování dat v kanceláři společnosti DataExpert s.r.o.
    • Možnost on-line přístupu klienta do systému (využití dalších modulů, získání informací)
  • Kompletní outsourcing mezd a personalistiky (včetně IS)
    • Komplexní služba zpracování mezd a personalistiky v informačním systému Helios iNUVIO implementovaném na míru dle požadavků. IS je ve vlastnictví společnosti DataExpert s.r.o.
    • Předávání dokladů elektronickou nebo písemnou formou
    • Možnost on-line přístupu klienta do systému
  • Kompletní outsourcing controllingu (včetně IS)
    • Kompletní controlling v informačním systému Helios iNUVIO implementovaném na míru dle požadavků. IS je ve vlastnictví společnosti DataExpert s.r.o.
    • Zpracování v dohodnutých intervalech respektujících zájmy klienta
    • Zpracování dat v kanceláři společnosti DataExpert s.r.o.
    • Možnost on-line přístupu klienta do systému
    • Předpokladem je existence primárních účetních dat v Helios iNUVIO
  • Zpracování účetnictví, mezd a personalistiky nebo služeb controllingu v systému Helios iNUVIO ve vlastnictví klienta
    • Předávání dokladů elektronickou nebo písemnou formou
    • Zpracování v dohodnutých intervalech respektujících zájmy klienta i zákonné povinnosti
    • Zpracování prostřednictvím vzdáleného přístupu nebo osobní přítomnost u klienta
  • Služba účetního specialisty
    • Provádění kvalifikovaných účetních prací dle přání klienta v systému Helios iNUVIO (kontrola účetnictví, účetní závěrky, řešení nestandardních účetních případů, tvorba přiznání DPH atd.)
    • Služba prováděná prostřednictvím vzdáleného přístupu do systému, osobních návštěv a telefonických nebo e-mailových konzultací
  • Služba účetní asistentky
    • Provádění zejména méně kvalifikované účetní práce
    • Pomoc při provádění nárazových činností (inventarizace, ...)
    • Provádění rutinních operací (např. zadávání dokladů do systému)
    • Fakturace, zpracování pokladních dokladů, ...
  • Dohled nad účetnictvím
    • Služba hlavní účetní prováděná v dohodnutém rozsahu
  • Služba controllingového specialisty
    • Provádění kvalifikovaných controllingových prací dle přání klienta v systému Helios Orange (tvorba konceptů, návrh reportů, práce s manažerským rozhraním, modulem zakázek, nastavení modulu finanční analýza atd.)
    • Pravidelné controllingové práce bez vazby na systém Helios iNUVIO
    • Služba prováděná prostřednictvím vzdáleného přístupu do systému, osobních návštěv a telefonických nebo e-mailových konzultací
  • Poradenství
    • Poradenství při řešení specifických i běžných účetních problémů nebo problémů z oblasti mezd a personalistiky
    • Jednorázové poradenství v oblasti controllingu dle konkrétního zadání klienta
    • Služba poskytovaná prostřednictvím osobního kontaktu, e-mailu nebo telefonu dle dohody s klientem

Standardní postup komunikace s klientem

Výměna dokladů

Zákazníci předávají doklady ke zpracování zpravidla do 10 dnů po ukončení měsíce, u neplátců DPH to bývá do 10 dnů po ukončení čtvrtletí. Zpracované účetnictví si odebírají buď ihned po dokončení nebo další měsíc, a to dle individuální domluvy s klientem.

Zpracování dokladů

Účetnictví je zpracováváno výhradně na základě dodaných dokladů. Ty jsou pečlivě zkontrolovány, vyřazeny neplatné a ostatní jsou zaúčtovány. Pro jistotu klienta i účetní firmy prochází zpracované výsledky dvoustupňovou kontrolou, čímž se eliminuje riziko chyby. Vyřazené doklady jsou s klientem podrobně probrány a vysvětleny tak, aby se nedostatky v nich objevené neopakovaly.

Záruka správnosti

Společnost DataExpert s.r.o. ručí za kvalitu zpracování, ale nikoliv za pravdivost a správnost prvotních dokladů předaných ke zpracování. V případě, že by přes výše uvedené kontroly, zajišťující bezchybné zpracování, došlo k pochybení ze strany DataExpert s.r.o., je případné penále ze strany Finančního úřadu klientovi automaticky uhrazeno.

On-line poradenství stálým klientům

Jako zvláštní službu nabízí společnost DataExpert s.r.o. stálým klientům on-line poradenství prostřednictvím telefonu, faxu, e-mailu, SKYPE. Tato služba je hrazena buď paušálem nebo vždy po překročení určitého finančního limitu předem dohodnutého s klientem.

Jednorázové poradenství

Kromě pravidelného zpracování kompletní účetní agendy poskytujeme také obecné poradenství a konzultace. Pro tyto konzultace je potřeba se předem objednat se stručnou informací, o jakou oblast dotazu se jedná. Další postup závisí na požadavku klienta – obecné poradenství obdrží přímo během konzultace, speciální požadavky (příprava podkladů pro leasing, úvěr, statistická hlášení apod.) budou klientovi vyhotoveny dle domluvy s klientem.